Cum pot să cumpăr

1) Vânzătorul produselor afişate pe website-ul www.musicon .ro este Musicon (Music Media Retail SRL) persoană juridică de naţionalitate română, având sediul social în Bucuresti, sector 4, B-dul Gheorghe Sincai, nr 12, bl12, sc B, etj 6, ap 57, cu Nr. Reg. Com. J40/2636/2013, CUI RO31294674, IBAN RO20BTRLRONCRT0356137901 – Banca Transilvania, Telefon: 0767213443, e-mail: office@musicon.ro.

2) Pentru a putea efectua o comandă online, în vederea cumpărării unui produs/serviciu, trebuie să aveţi calitatea de utilizator/client/cumpărător. Calitatea de utilizator/client/cumpărător presupune că aveţi îndeplinită deja cea mai importantă condiţie, aceea de a avea un cont creat pe acest website.

3) Clientul/Cumpărătorul poate să iniţieze şi să deruleze comenzi de produse/servicii pe acest website prin adăugarea produsului/serviciului dorit în coşul de cumpărături. Comanda este finalizată doar dacă este efectuată plata prin una dintre modalităţile puse la dispoziţie în acest sens.

4) După ce produsul/serviciul este adăugat în coşul de cumpăraturi, acesta este disponibil pentru achiziţie în măsura în care mai există stoc disponibil pentru aceasta. Simpla adăugare a unui produs/serviciu în coşul de cumpăraturi, fără a finaliza comanda, nu înseamnă înregistrarea unei comenzi şi nici rezervarea acestuia.

5) După ce ai ales produsul sau produsele dorite şi le-ai adăugat în coşul de cumpărături poţi folosi una din modalităţile de comandă:

  • Comandă Online – Completezi datele de contact în formularul din pagina coşului de produse (Ai grijă să completezi câmpurile obligatorii!). Apeşi pe butonul de trimitere comandă.
  • Cumpărare cu ridicare din showroom-ul Musicon. Ar fi bine să iți faci o programare înainte de vizită pentru a fi sigur că avem în stoc produsul dorit și că un consultant este disponibil să te ajute.

6) Comanda este finalizătă şi înregistrată de vânzător doar dacă cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete şi reale la data plasării comenzii. Vânzatorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate acestuia, fără nicio obligaţie ulterioară a vreunei părţi faţă de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în urmatoarele situaţii:

  • neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacţiei, în cazul plăţii online;
  • invalidarea tranzacţiei de către EuPlătesc.ro, în cazul plăţii online;
  • datele furnizate de către client/cumpărător, sunt incomplete şi/sau incorecte;

7) În mod excepţional, atunci când Musicon nu va putea onora un produs/o parte din produse pentru că acestea au devenit indisponibile, aceasta va notifica pe e-mail şi telefonic Clientul, oferindu-i informaţii privind scoaterea din comandă a produsului ce nu mai poate fi livrat. Clientului îi vor fi  prezentate opţiunile de care acesta dispune: poate aştepta ca produsul să redevină disponibil în stoc, sau să anuleze comanda pentru produsul respectiv. Dacă este cazul, MUSIC MEDIA RETAIL SRL va rambursa sumele achitate de către Client pentru produsele indisponibile în maximum 7 zile de când i s-a adus la cunoştinţă decizia Clientului.

8) Informaţii referitoare la Cum plătesc.

9) Pentru alte detalii consultaţi Termeni şi Condiţii.