Politica de retur şi garanţia

1) Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

2) Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă la adresa Drumul Sarii, nr 144, etj 3, Sector 6, București fără întârzieri nejustificate şi în decurs de maximum 14 zile de la data la care ați intrat în posesia fizică a produsului comandat, fie dumneavoastră, fie o terță persoană menționată de către dumneavoastră, alta decât transportatorul. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

3) Nu fac obiectul returului produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanţie deteriorate, îndepartate sau modificate.

4) Dacă vă retrageti din contractual încheiat la distanţă, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, fară costul operaţiunii de retur, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul ca aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră transmisă pe e-mail de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Operatorii noştri vă vor oferi suport în alegerea modalităţii de returnare şi vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

5) Costul returnării produselor cade exclusive în sarcina clientului/cumpărătorului.

6) Nu fac obiectul garanţiei produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanţie deteriorate, îndepartate sau modificate, produsele utilizate în condiţii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variaţii mari de temperatură şi presiune, şocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor in condiţii de umiditate, praf, noxe sau sub acţiunea substanţelor chimice etc.), pătrunderea de lichide, metale sau alte substanţe în interiorul echipamentelor, intervenţia mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul functionării echipamentelor.

7) Pentru alte detalii consultaţi Termeni şi Condiţii